måndag, februari 19, 2007

Mycket Grey blev det.

Igår satt jag hela dagen framför sambons dator och kollade på Grey's Anatomy. Jag är helt betagen av serien. Den är underbar. Visst jag har alltid gillat den men nu är det mer som en besatthet. Och jag vet flera med mig som blivit Greyfanatiker ;)

I fredags var jag med Helena, hennes vän och hennes väns vän, på afterwork på Swania. Det var trevligt att gå ut och umgås och så men oj oj oj va hemskt jag tyckte det blivit där. I'm never going back. Jag har inte varit där på jääääätte länge, och verkligen inte på en fredag, men att det kan ändras så mycket på ett par år hade jag aldrig trott. Det var bara gamla gubbar och kärringar där. Kände inte igen en enda människa. Hur tråkigt som helst. Lördagar är nog mer min melodi, även om jag anar att de som hängde på Swania på lördagar förr när jag gick ut varje lördag, förmodligen går till Lipz nu mera. Jag gillar inte Lipz. It's not my cup of tea så att säga.

Har inte pysslat nåt i helgen. Har varit för trött och hängig. Torsdagens pyssel tog musten ur mig. Har tre kort kvar att scrappa innan februari lämanr oss för i år och ett av dem måste bli klart innan lördag. Jag tror det får bli en scraplift. Tänkte göra nåt fotoalbumsliknande som en tjej på scrappiz gjort med alla hÄngelstämplar från senaste paketet. Vi får se hur det urartar. Jag har rätt många idéer i huvudet men jag får inte ut dem. Why oh why?

Eftersom jag inte har nåt att göra så tänkte jag att jag skulle lägga in lite nya länkar till bloggar jag kikar runt på, det har tillkommit några stycken som jag gillar.

Puss o kram på mina sötnosar.

Inga kommentarer: