torsdag, oktober 19, 2006

Måste bara säga innan jag lägger mig...

...att jag såg världens sötaste grej idag när jag gick från mamma.
En svart katt och en grå mus lekte på parkeringen vid min gård. Ni skulle sett alltså. Musen stod på baktassarna och slog på katten när katten nosade på musen! Jag har aldrig sett något liknande. Det såg verkligen ut som om de lekte. De jagade varandra lite och sen stirrade de på varandra ett tag och så upprepades hela proceduren några gånger. (I själva verket var musen antagligen helt vettskrämd och fajtades för sitt liv men det tänker vi inte på tycker jag.) Jag önskar så att jag hade haft kameran med mig... försökte ta några kort med mobilen men det gick inge vidare. Musen syns inte ens :( Det var hursomhelst helt bedårande!

Måste även tillägga att jag har fått fruktansvärt ont i min högra handled igen. Jag ställde mig och diskade förut och efteråt kände jag att handleden värkte nåt enormt. What gives?

Guten nacht!

Inga kommentarer: