måndag, maj 18, 2009

Snuvigt

Theo är sjuk. Han har feber och är mkt snorig. Det började i lördags natt. Han vaknade och fick panik då han inte kunde andas genom näsan. Det var jättejobbigt, visste inte vad jag skulle göra. Fick ta ut nappen och försöka lugna honom bäst jag kunde. Sen i söndags var han jättevarm hela dagen och ville inte sova annat än jättenära mig. Inte mig emot, var ju trött som få ändå, så jag sov gladeligen. Idag har han inte haft lika hög feber men är ändå hängig. Näsan rinner och stackarn nyser i ett. Hoppas han mår bättre imorn. I morse vaknade han tjugo över fem och ville ha mat. Sen kunde han inte somna om. Han försökte i en timme, sen gav han upp och ville komma upp. Vi satt och myste i soffan tills han somnade på mitt bröst vid halv åtta tiden, helt slut.

Har inte fått nåt gjort idag. Tagit fram lite scrapgrejer för att scrappa inbjudningar men kom inte så långt med det. Får fortsätta imorn. Nu är det tv och Project Runway som gäller.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer: