söndag, maj 31, 2009

Mors Dag

Idag har den första mors dag dagen avklarats. Jag tycker det gick riktigt bra. Theo hade varit och shoppat lite åt sin mor dagen till ära. Han hade köpt ett fint örngott på Åhléns där det stod att jag var världens bästa mamma. Han har helt klart rätt i det, Theo. Mattias tyckte även han att jag är en väldans bra mamma så jag fick en present av honom också. Ett tv-spel. Jag är ett big fan av tv-spels serien Ratchet & Clank och har varit det sen första spelet kom. Nu har vi ju ett Playstation 3 och då var jag ju tvungen att ha R&C även till denna konsoll. Fjärde spelet i ordningen blir det om jag inte räknat helt galet. Mina båda sötnosar till pojkar vet precis vad mamma vill ha. Tack snälla ni. Mors dag är en bra dag.

Min mor fick finbesök av oss idag och en fin blomgrupp. Resten av presenten till henne kommer imorn då bror inte kunde komma idag. Så mor får finbesök imorn också. Grattis mor! Min mamma är den bästa i hela världen och snällaste. Puss på dig!

Ps. Theos första tand är på väg. Jag kände nåt vasst i underkäken när han bet mig i fingret idag. Spännande! Ds.

Inga kommentarer: