onsdag, april 30, 2008

Toys

1. Klassisk klosslåda från Brio 2. Lära Gå Vagn från Brio 3. Handtuftad matta Rally i design av Karin Mannerstål 4. Myra med ägg från Brio 5. Skallra i trä från Brio.

Alla bilder lånade från Urban Living.

Jag älskar de gamla klassiska leksakerna från Brio. De ger mig en skön känsla. Jag blir nostalgisk och glad över att våran bebis kan leka med samma leksaker som vi gjorde när vi var små. Trä känns så äkta på nåt vis. Visst, jag älskar plast, oj oj oj vad jag älskar plast, men trä det är riktiga grejer det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undras om vi är släkt eller nåt...precis sådana leksaker ska det ju vara. Plast är ju iof läckert....speciellt oranga och röda grejer och små blå:)...men träleksaker det är nostalgi!

och glöm inte BRIOtåget...fast det kanske är lite tidigt...

Anonym sa...

Konstigt...nu blev jag sugen på att köpa julklappar också!

Kristin sa...

Det kan vara så att vi är släkt... jag har den känslan i alla fall.

Jag ska inte glömma tåget och inte heller den där roliga taxen!