lördag, april 19, 2008

Jakten på steg

Skulle vart med Tias på kalas idag hos en vän men jag orkade inte då tiden blev knapp så jag bestämde mig i stället för att gå ut och gå. Jag har några dagars steg att ta igen från slutet av arbetsveckan så jag tänkte att jag skulle ladda mp3-spelarn med "Män som hatar kvinnor" och bege mig ut på jakt efter tiotusen steg. Vi har stegräknartävling på jobbet och folk har typ 70.000 steg så jag ligger lite efter men en rejäl promenad idag och en imorn så är jag där. Undrar så vad det är man vinner om man går flest steg? Hemlig vinst var det enda som stod i mailet...

Efter min promenix ska jag nog gå upp till mor och låna hennes badkar. Det var evigheter sen jag badade och kände att det var något jag verkligen kände för att göra ikväll. Sen kanske jag ska baka negerbollar också för det är jag sugen på. Ja, förlåt mig men jag kallar det negerbollar, har alltid gjort och kommer nog alltid att göra. Jag menar inget illa med det. Så det så! Men attans, nu kom jag på att jag packat ner mitt recept. Inget annat recept duger ju! Bara till att ställa sig och leta efter receptboxen. Nice!

Trevlig lördagkväll på er mina vänner!

Inga kommentarer: