onsdag, april 23, 2008

Pappa bloggar

Tänkte idag dela med mig utav min pappas alldeles egna blogg Edetbloggen. Det är roligt att bloggande sprider sig upp i åldrarna och så här högt har bloggandet säkert aldrig spridit sig förr. Ha ha ha. Där fick han, farsgubben!

Idag är det onsdag och tv tittande står på menyn. Två bra SVT-program visas på onsdagar, klockan 20 visas Uppdrag Granskning och därefter kommer Barnmorskorna. Väldigt intressanta och spännande program. På tal om bra program så har jag idag, mellan samtalen, suttit och kollat på Debatt. Det är ett intressant program. Jag älskar den typen av program, även om jag faktiskt kan hålla med i kritiken att det talas för mkt i mun för att man ska uppfatta vad alla säger osv. Men ändå, det är jäkligt kul. Men tur att Stina försvann och ersattes av Janne Josefsson. Jag gillar verkligen den mannen. Jag har aldrig förstått varför folk hatar honom så? Svt.se är en grymt bra sida på nätet som jag alltför sällan utnyttjar, men det ska jag börja göra nu. Man kan ju se precis allt som visats där typ, och gratis är det också. Bättre kan det inte bli! Tacka vet jag SVT!

Nu är det packning som gäller i ett par timmar, om inte huvudet sprängs när jag sätter igång förstås. Då vet jag inte vad jag ska ta mig till. Förbannade huvud!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Uppdrag granskning är ett klock rent program. Går inte att slita sig när man väl börjat titta.
Coolt att far din också börjat blogga!

Anonym sa...

Hur gick flytten??? Inga ryggskott, tappade möbler eller klämda tår?