fredag, april 18, 2008

Jag outar mig själv!

Idag tänkte jag outa mig som gravid, innan någon annan gör det.

Jag och Mattias lilla bebis kommer i september. Den 26:e september är det sagt och det ser vi fram emot. Ultraljudet vi var på i tisdags var ashäftigt. Den bara var där inne och gjorde kullerbyttor och höll på. Galet!

Så här ser den ut den lille krabaten.



Ingen vidare bra bild men ni ser ju att den inte är påhittad ;)

Flyttlasset går nästa helg hoppas jag och det ser jag verkligen fram emot. Att få ett helt iordninggjort hem som luktar nytapetserat och fräscht. Mysigt!

Så, nu förstår ni kanske varför bloggen legat halvdöd i ett hörn under en lång tid. Förhoppningsvis kommer jag vilja blogga lite mer nu när jag har outat mig. Vi får se.

See ya!

8 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Vad kul med en liten bebis, så glad för din skull.

Gunilla sa...

KRISTIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och Mattias också förstås! STORT GRATTIS!!!!!!!!
(oj, vad jag skriker...hörde du??)

Kram

Anonym sa...

Jag kommer få världens sötaste kusinbarn. Det ser jag ju redan nu!

Grattis igen!

Jessica sa...

Det är jätteroligt!

Grattis Grattis!

Anonym sa...

GUUUD VAD ROLIGT! FATTA VAD JAG SPÅR BRA!
GRATTIS GRATTIS!!!

Anna-Carin sa...

Det är så roligt att du ska bli mamma!
Och att du äntligen berättat det här på din sida=)
Grattis Grattis igen!

Anonym sa...

Wow, grattis kristin! Vilken lycka!!! KramMaria

Anonym sa...

Åh så roligt, grattis :D