onsdag, november 28, 2007

Music Sounds Better With You

Detta är minialbumet jag talat om tidigare, det som inte blev klart till 3 års dagen. Nu är det klart, eller ja, det blev klart i söndags, men nu är det fotat och inlagt i datorn. Jag blev extremt nöjd med vissa sidor och inte lika nöjd med andra. Visar nedan de sidor jag blev mest nöjd med. Det tråkigaste är att jag gjorde så många och fyllda sidor att ringarna i albumet inte räckte till, alla sidor får alltså inte plats. Det var något irriterande att upptäcka detta! Nästa gång jag scrappar minialbum får jag tänka efter lite innan jag klistrar på dekorationerna... Albumets tema är musik. Music sounds better with you, baby!











Materiallistan är oändlig, men det jag använt mig mest utav är papper från Basic Grey, Love,Elsie och Sassafrass Lass. Knappar från mitt stash och Primablommor. Jag har även tagit till ovanliga dekorationer såsom pärlplattepärlor och gamla gem jag hittade i pappas källare. Det var roligt att använda sånt jag aldrig använt förr.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supercoolt album, snyggt med knappsidan... Roligt med lite annorlunda dekorationer som pärlor, du kankse startar en ny trend nu ;) kram Maria

Anonym sa...

Vad fint!
Du är super duper duktig!