söndag, november 18, 2007

Eureka, I found it!

The inspiration is back, oh yes indeed.

Har suttit inne i sovrummet och scrappat större delen av helgen på ett minialbum. Jag är helt nöjd med de flesta sidorna i det faktiskt och det är INTE vanligt kan jag säga. Ska försöka hinna göra klart det i morgon eller tisdag. I'm very excited =)

Har förövrigt haft en trevlig ledighet och helg med mycket pyssel och umgänge med pojken. Det är mysigt att få vara hemma några extra dagar ibland och bara umgås. I like it!

Vad vore väl ett blogginlägg utan lite klagomål, här kommer dagens. Jag ogillar starkt de hemska stämplarna som kallas Bubbar. Oh yes I do. Jag tycker de är fula efterapningar av Filurerna. Förövrigt gillar jag inte den butik som säljer bubbarna heller. Tycker de flesta stämplarna därifrån är ganska fula ärligt talat. Känns skönt att ha skrivit detta, har gått och tänkt på det i flera månader. Phew.

This is Kristin, signing off

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bubbar kallades en släkt i Sjuntorp under i alla fall 70 talet, inte var dom så vackra inte.

Anonym sa...

Hej Kristin, när var det den fina bilden på din pappa lades in, jag tänkte att jag kunde få se den igen och kanske skriva ut den och ha på väggen.
Vilken månad alltså.

Kristin sa...

Hej anonym 2, det vore att föredra om du kunde skriva vad du heter så jag vet vem som är kär i min pappa... eller egenkär kanske jag skulle säga?

Hej anonym 1, du är full av roliga fakta om olika saker du. Jag kan tänka mig att även Sjuntorpsbubbarna var förskräckliga =)

Anonym sa...

Tycker också den bilden på din pappa/min farbror är fin. Han ser så rar ut. hihi.

Anonym sa...

Underbart att det finns fler som tycker som jag.

//Busan, fd Trollisbo som en gång såg dig på bokhandeln i Oden men vågade inte riktigt hälsa (typ låter dumt och säga att jag känner igen dig från Scrappiz). ;)