tisdag, november 20, 2007

Bomber och granater!

Jag är aptrött idag. Har varit en ganska tråkig dag på jobbet, bland annat därför att jag talade med den kanske värsta kunden jag hittills talat med på detta jobb. Han skrek åt mig att hålla käften, att jag var dum i huvudet, att jag och "mitt" företag lurade honom på pengar, att jag skulle dra åt helvete osv. Det roliga var att det var han själv som gjort fel. Nej, kunden har inte alltid rätt! Fick ta mig en paus på en kvart efter det samtalet. Han var vidrig...

På scrapfronten intet nytt. Har 4 sidor av minialbumet kvar och nu är det tomt i kreativitetshjärnan. Jag har inga idéer just nu, förmodligen eftersom jag är så trött att jag bara vill sova i ett dygn. Hoppas på mer liv i hjärnan till helgen. Det måste ju bli klart nån gång. Gärna i år, eftersom det var i år vi firade 3 år tillsammans. He he. Men man vet aldrig. Kanske passar till 4 års dagen också?

Oj, jag glömde nästan säga att jag hörde den här bomben i morse. Precis innan bussen kom in på hållplatsen på Resecentrum small det utav bara fan. Jag undrade vad det var och folk blev lite tysta runt omkring men sen var det inget mer med det förrän jag kom fram till jobbet och surfade in på Aftonbladet. Då föll en peng ner... Tias mamma bor på Sandhem. Likaså en arbetskamrat och en f.d arbetskamrat. Det är lite freaky får jag säga. Men, som jag sa till min kära kollega P, det är smällar man får ta om man vill bo i en storstadsmetropol som Trollhättan. Det är inte mkt att göra.

Crash, boom, bang!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som vi jobbar på samma ställe!!
Såna kunder har jag nämligen dagligen..
Å det är helt sant..kunden har inte alltid rätt.
Men för att man ska formulera det lite finare så säger vi på jobbet istället.."kunden har alltid rätt....att tycka" ;)

Som tur är lyckat jag "borsta" av mej såna dära hemska påhopp när jag väl slutar om kvällarna.
I början var det jobbigare..
Kram Petra

Anonym sa...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Gunilla sa...

Ja du, min första tanke när jag läste Aftonbladet var...Kriiiistiiiin....vad har du nu gjort..? :))

Kristin sa...

Oj, det ser ut som att jag måste skaffa sån däringa grej som hindrar spam... eller va fasen pratar folk spanska med mig för... hmm...

Nej Gunilla, jag skulle aldrig spränga någons dörr. Om dom inte var riktigt onda förstås... =)

Anonym sa...

"det är smällar man får ta"....hahaha. Du är så rolig.

Lite läskigt faktiskt...bomben alltså...

Kristin sa...

Kusin: Ja och Ja =)

Anonym sa...

Jag känner att jag genast längtar tillbaka till televerket när jag fått höra om din dag, NOT!