torsdag, november 15, 2007

Lägenhetsvisning

Jag och Tias har varit och kollat på den här http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/46299 lägenheten idag och jag säger som så... gimmie gimmie gimmie! I love love love it!
Perfekt vardagsrum och kök och sovrummet var gigantiskt i mina ögon. Sen var det en liten skrubb där ägarna ställt in dator och ett litet skrivbord och hyllor på väggarna, mkt käckt. Det kunde bli min lilla scrapvrå. Det andra sovrummet var väldigt litet dock, men det gör inget. Det var bra ändå. Den var ljus och väldigt fräsch. Tvättmaskin i lägenheten och gym och solarium i föreningen. What more can you ask??!?!?!? Jo förresten, jag glömde det bästa, som numera nästan är en nödvändighet för oss, 100 mbit bredband från Bredbandsbolaget. Det har vi idag och det vill vi helst inte bli av med. Det finns bara fördelar med denna lägenhet. Jag hatar att jag inte är rik! Undra hur mkt pengar man får en för en njure?

Ja ja, jag ska nog ta och scrappa lite idag faktiskt. Har ett litet projekt som jag helst vill ha klart innan helgen är över.

Hörs!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nice, very nice. Det är bara till att slå till! Jag tyckte att mangeln var rolig, är den från 1700-talet eller =D

Kristin sa...

Ha ha, jag vet... den är inte ny den inte =)

Anonym sa...

Håller med LyLy, slå till för sjutton!
Den såg jätte fin ut...
Hoppas du har det bra på din ledighet!

Anonym sa...

Det är Aco som blev anonym...sorry!!!

Anonym sa...

Tack för den gulliga kommentaren!
Stämpelmärket är min favorit-
eat cake graphic.