fredag, november 23, 2007

Ok jag slutar ändå!

Idol är numera ett nedlagt program. För mig. Jag kanske skulle skrivit i inlägget nedanför att om Andreas får vara kvar så slutar jag titta på Idol så kanske han hade åkt ut i stället. För det här var ju änna skandal. Ge mig styrka! Folk är ju helt förryckta! I demand a recount! Folk kan inte tycka att Andreas är bra. Det finns inte! Dom som röstar på honom tror jag borde söka hjälp. Om nu någon som läser den här bloggen mot förmodan skulle vara en av dem som röstar på Andreas så ber jag om ursäkt, men han är skitdålig!

Apor!

3 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Kristin, du kommer allt titta ändå! Tänk när jag börjar skriva om alla låtar dom ska sjunga, då kommer du inte kunna hålla dig=)

Stick nu iväg och handla Glögg i morgon...det är lite gott!
Trevlig helg!

Anonym sa...

KRAN, Andreas är fortfarande kvar?! Que?! Folk kan ju inte tycka att han är bra, sympatiröster...suck!

Bruce sa...

Jag såg bara finalen på Idol och tyckte att dom två som var med där var rätt bra, det borde dom ju vara för att få vara med i finalen, resten av programmet är skit,ja kanske första programmen är roliga där alla dom dåliga är med, speciellt dom som har hört sedan dom var små att "ooo vad bra du sjunger" av sina föräldrar t.ex.
dom är riktigt roliga att se när dom blir besvikna för att juryn är ärlig.