torsdag, augusti 23, 2007

Tyst

Ja, det är ganska tyst på bloggfronten måste jag säga. Jag har inte så mycket att förtälja. Jag har dock gjort några kort som jag kommer lägga upp här så snart människorna som ska ha dem, har fått dem. Det är många födelsedagar i antågande och det är jobbigt att inte kunna lägga ut korten här när de är klara, men men, den som väntar på nåt gott =)

I måndags var jag med mor min på IKEA för att inhandla en soffa och en fåtölj. Det inhandlades och även lite grejer till mig inhandlades. Bla köpte jag en skrivbordslampa som var mkt mkt bra. Jag har inte haft något bra ljus i min scraphörna tidigare och nu när hösten är här igen så måste det till lite artificiellt ljus för att jag ska kunna se någonting, och det har jag nu. Tur det. Jag höll på att bli galen på mörkret.

Jag och M ska iväg och kolla på en lägenhet nu klockan fem. Mest på skoj. Det är en insatslägenhet lite längre bort på gatan här som är så himla fin, åtminstone ser det ut så på Hemnet. Ska bli kul att kika på den.

Jag tänkte jag skulle lägga ut en bild på den soffan jag vill ha (samt lite andra grejer) så att alla som känner att de vill ge mig någonting kan få veta vad jag vill ha. Det här vill jag ha just nu:


Ekeskog från IKEA


Snygga skor från jag minns inte var


Expedit från IKEA

Detta är något utav det jag vill ha mest av allt just nu. Skorna är ju bara för underbart söta. Synd bara att jag inte minns vart jag hittade dem. Det var en brittisk internetshop iaf, det minns jag, men inte vad fasen den hette. Attans.

Nu ska jag gå och hämta ett litet paket från Forma Hantverk, de har nog den absolut bästa service jag vet bland alla scrapaffärer. Bland de jag handlat av i alla fall. Snabba och schyssta. I like it!

Inga kommentarer: