fredag, augusti 10, 2007

The Simpsons Me



Tydligen skulle jag sett ut så där om jag var en karaktär i Simpsons. Känns skönt att veta. Har ju alltid undrat. Kolla här hur du skulle se ut!

Idag bär det av till Lilla Edet för grillfest. Eller invigning av farbror T's nya altan snarare. Hoppas den tål regn ;) Det ska bli käckt att träffa släkten, det blir inte så mkt kalas på sommaren eftersom alla i vår familj är födda på vintern, våren eller hösten. Dumt att det inte är mer utspritt, jag menar nån utav pappa, jag och M kunde väl fylla nån annan månad än november?!

Jag är på scraphumör, men hinner inte scrappa så jag får sitta framför min lilla lappe ett tag och insupa inspiration framför 2peas och scrappiz innan jag gör mig iordning för den stora invigningen. Vad jag har hört så kommer den stora mattan rullas ut, det var ett av kraven för att jag skulle offra min dyrbara tid till att gå på den här invigningen ;)

Have a great friday all!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den gröna mattan är utrullad.
Den röda blir nog inte lika stor..