fredag, augusti 03, 2007

Is this it?

Yes, it surely is!

Jag gillar ordet surely, men jag använder det helt fel. Ha ha. Men skit i det. Jag gillart ändå!

Idag jobbade jag sista dagen innan semestern och det var en helt ok dag. Sista dagen på jobbet med E eftersom hon slutar i slutet av augusti och det är ju tråkigt. Men vi kommer ju definivt hålla kontakten ändå. Mitt lilla rådjur slipper inte undan mig så lätt inte ;) Jag tror jag hann göra allt jag skulle göra innan jag fick gå på semester och det känns skönt. Nu kan jag andas ut och njuta av de här tre veckorna.

Idag är min pojke inte hemma så jag har ingen att fira semestern med men jag tror jag ska korka upp en flaska vin lite senare och fira med mig själv. Jag måste ju fira!

Idag kom min kära H till jobbet helt oväntat och hälsade på. Jag blev mkt glad att se henne, har inte sett henne sen hon slutade. Det var läääängesen nu! Hon berättade att hon förmodligen hittat en lgh här i stan och jag hoppas hon tar den. Det vore så himla käckt med min kära H i närheten...

Nu måste jag gå till affären och inhandla kattmat och nåt smarrigt att smaska på medan jag firar. Undra vad bara...hufvudstadsbon var ju sådär bra på att komma med förslag på smarrigheter. Fy skäms på dig kvinna!

Let's get it on!

Inga kommentarer: