måndag, augusti 13, 2007

När man glömmer en födelsedag...



Jag råkade glömma fröken västkustsvikare's födelsedag, trots att det stod med stora bokstäver i almanackan på jobbet så jag fick göra ett "förlåt mig - kort" till henne. Det har nu kommit fram så jag kan lägga in det här i bloggen. Hon blev glad och satte det på sitt stockholmska kylskåp. Tur det!

Det är nog det snabbaste kort jag någonsin gjort. Kände ingen press eftersom hon inte visste om att hon skulle få det och det var härligt. Det var även härligt att göra ett kort utan en massa gulligullstämplar. Plain and simple. Det är Sassafrass papper och Love, Elsie stämplar. Det var ett roligt kort att göra! Det har fått mig sugen på att köpa fler stämpeldynor som inte är svarta =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Enkelt o snyggt! vad snyggt alfabete, vill se mer ;) Kram maria