söndag, april 22, 2007

Nu har det släppt!

Jag har äntligen börjat pyssla igen så smått. Har idag färglagt tre motiv som jag faktiskt är riktigt nöjd med. Har även bestämt vad för dekorationer jag ska ha på korten men det värsta återstår ännu. Pappersval och upplägg. Det är det som tar absolut mest tid när jag scrappar. Det är sjukt jobbigt.

Jag har kommit underfund med att jag gillar Magnolias stämplar bättre än hÄnglarna faktiskt. De är mer realistiska, inte så mkt konstiga bin och folk i krukor och så där. Missförstå mig inte nu, jag gillar hÄnglarna också, men Magnolias är mer användbara. De är även billigare vilket är ett stort plus. Det skiljer lixom 100 spänn mellan de båda stämpelpaketen. Inte för att jag ska strunta i nästa hÄngel-paketet men ändå...

Den här helgen har gått sjukt fort. Vi har inte gjort så där värst mycket får man väl lov att säga. En hel del film har det blivit och mkt mkt sena nätter. Jag känner mig inte upplagd för arbete i morn, men det är väl bara att suga in det =)

God natt på er mina söta nyckelpigor!

Inga kommentarer: