måndag, april 30, 2007

Långledig.

Helgen har varit mkt trevlig. Mycket film och många tv-serier har avverkats på kort tid. Bland annat har jag och M kollat på hela säsong 1 utav Dexter. Det var i sanning en grym serie. Det kändes mer som en lååång långfilm än som en serie med tanke på hur det hela urartade =) den var så annorlunda och cool. I really recommend it!

Min underbara lappis har kommit. Det är den jag sitter och knappar på just nu. Jag har lite svårt att komma in i sättet att skriva bara eftersom jag är så van vid vanliga tangentbord. Det jobbigaste är att backspace-knappen inte sitter där den ska utan man måste lyfta högerhanden för att nå den när man har pygmeliknande händer som jag har =( Ytterligare en sak på min lista av saker jag inte kan göra för att jag har för små händer. Den är inte lång, nu har den två punkter. 1. Kan inte ta barréackord på gitarr. 2. Kan inte nå backspaceknappen på laptoppar utan att flytta handen.

Förra veckan gjorde jag tre kort (3) som jag är jättenöjd med. Ett till mamma för morsdag, ett grattiskort och ett som inte riktigt är klart en men jag tror det kommer bli ett "Glad sommar"-kort. SKa scanna in dem så fort jag orkar koppla in scannern igen... det känns så bra att vara back in the game och att jag känner mig nöjd med det jag gjort. Det är fan värt ett HURRA!

Jag är besviken på att jag ännu inte fått min order från scraphuset. Nu är det två veckor sen jag beställde och har ännu inte fått något. Om det inte kommer med posten idag så blir jag riktigt arg. Jag har längtat så efter de nya papprena från Sassafrass!!! Det är jobbigt när man känner suget att scrappa men inte får sina nya grejer. Attans!

Jag hoppas det blir en tripp ner till Göteborg idag för jag är i stort behov av kläder. Hoppas bara M orkar, han håller på att bli sjuk tror jag. Blir det inte GBG idag så får det nog bli ett litet röjande här hemma. Kanske städa scraphörnan i väntan på min long lost order.

Nu blir det Gilmore Girls och äggmacka.

Kram på er mina söta nallebjörnar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan skriva @ med en hand....

Kristin sa...

Det kan jag meeeeeeed!!!!!