lördag, april 21, 2007

Förvånad.

Igår hade det landat en avi från Magnolia på hallgolvet när jag kom hem. Jag blev riktigt överraskad och glad. Jag hade nämligen trott att den skulle komma om ett par veckor så där men så kom den före den andra beställningen som gjordes en dag tidigare. Stört men sant! Så nu har jag monterat ytterligare fem stämplar och har planer på att stämpla lite idag. Jag har ett par kort som ska göras så det är nog bäst att sätta igång med dem med tanke på min otroligt långsamma skapandeprocess. Jag önskar verkligen att alla de ideér jag har i huvudet bara kunde översättas i papper, färger och dekorationer men det går tyvärr inte alltid så lätt. Det tar en evighet för mig att få fram det jag vill, oftast blir det inte heller som jag vill, utan något helt annat. Det är därför jag valde att tacka nej till "pensionskortet" som jag blev tillfrågad att göra. Hoppas jag blir tillfrågad nån mer gång när jag känner mig lite säkrare i mitt scrappande.

Fredagkväll och natten spenderade jag och M i filmsoffan. Somnade oerhört sent, eller tidigt kanske man ska säga, runt 5 någon gång, till tonerna av Lejonkungen. Det var en trevlig kväll.

Nu ska jag försöka göra något produktivt. Ha en trevlig lördag!

Kram, Kristin.

Inga kommentarer: