lördag, april 14, 2007

Lust?

När jag inte mår så bra, som jag inte gör just nu, så känner jag mig nästan illamåeende när jag tänker på att sätta mig och scrappa eller göra kort. Jag förstår inte varför? Jag har inte känt för att göra något kreativt på flera veckor. Det är faktiskt väldigt synd eftersom jag häromdagen fick min första beställningsförfrågan från schemaläggaren på jobbet. Hon ville att jag skulle göra chefens pensionskort. Jag tackade nej. Jag hade inte klarat pressen och tanken på att så många människor skulle titta och dömma kortet. No way Ray! Men jag blev väldigt smickrad och glad att hon överhuvudtaget tänkte på mig i det sammanhanget.

Ikväll när jag suttit här och surfat så har jag kikat runt lite på olika scrapshoppar och funnit att Scrap It har väldigt mkt roliga saker. Jag la nästan en beställning men jag vågade inte riktigt. Jag har inte bestämt mig för om jag vill scrappa eller inte ännu och då är det onödigt att köpa mer grejer.

Nu tycker SVT 2 att det är dags att gå och lägga sig. Jag är beredd att hålla med. Ögonen vill inte hålla sig uppe...zzz...zzz

Jag önskar allt bara kunde ordna sig...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, så kul det hade varit att göra det där kortet!! =) En utmaning ju!

Jag såg dig inne på scrappiz, och insåg att du oxå bodde i Thn... nyfiken som jag är så snokade jag mig in här! =)
Kram kram