onsdag, mars 28, 2007

Realist.

Det är varmt ute. MEN det är mars. Snart kommer snön igen, var så säkra. Nej, jag är inte pessimist, se rubriken. Tänkte bara förvarna er andra där ute som inte riktigt tycks förstå att det faktiskt bara är mars...

Jag har inte skrivit här på en vecka. Har inte känt för det. Jag gör det inte nu heller egentligen men det finns folk som litar på att det ska finnas nåt nytt att läsa här åtminstone en gång i veckan, så jag skriver för dem. Ha ha ha.

Jag har ett scrapprojekt på G. Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det hela men jag har börjat så smått med det. Allting ska ju ta så väldans lång tid när jag gör nåt så ni kan ju vänta er en bild här nån gång i slutet av sommaren ;) På tal om sommaren, fick sen semester i år igen. Iofs en månad tidigare än förra året men jag blev lite besviken ändå. Fick från den 6 augusti till den 26. Valde att ta bara tre veckor eftersom jag gillar att vara ledig nån vecka på hösten också, sen är det bra att spara några dagar för oväntade utflykter.

Var och handlade scrapgrejer för 500 spänn häromdagen. Det blev liiiite mer än jag tänkt mig men va fan. Det drabbar ingen fattig. Fick en hel del mönstrade papper, lite knappar och ez, sånt jag verkligen behöver. Det är bra. Har bjudit på lite knappar på Tradera som jag ser fram emot att vinna. Jag älskar knappar. Jag är verkligen beroende. Jag kan sitta i timmar och titta på bilder av knappar. Knäppt.

Nu ska knäppa knapp-Kristin gå och laga mat. Undra vad bara... hmm...

Inga kommentarer: