torsdag, mars 15, 2007

Oväntat ledig.

Hur skönt som helst är det att jag är ledig i morn! Jag fick ett infall på jobbet och hörde med de högre stående om det fanns nån chans till ledighet i morn och se, det fanns det =) Hurra för det! Det ska bli så skönt att få sova lite längre i morn och sen ta en tur på stan kanske? Synd att jag inte bor i en stad med någorlunda rolig scrapaffär bara...

Jag tror bannemig jag ska ta och putsa fönster i morn om det inte regnar. Ska byta gardiner i köket och då kan det ju vara på sin plats att ta fram fönsterputset. Det händer inte ofta i mitt hem. Är det första gången här kanske? MYCKET möjligt!!!

Flera käcka saker har hänt den här veckan, förutom ledigheten. Jag fick beställt en klipptid till Skärtorsdagen. Beställde även tid till färgning. Det får bli en sådan. Tycker jag förtjänar lite bortskämdhet på salong ;) Den kanske alldra bästa nyheten den här veckan är den oväntat höga och finfina årsbonus alla anställda i företaget får i år. Jag gillart! Ibland är det synd att det finns skatter, annars hade jag blivit rik för ett tag =) Bonusen ska sparas ett tag tills jag bestämt vilken laptop jag vill köpa och när jag bestämt det blir det kontant betalning. Moahaha. Fast, jag kommer nog inte kunna låta bli att köpa några nya stämplar och lite papper. I needs it. Every bone in my body longes for it.

Nej, time to say good night!

Ps. Just nu önskar jag mest av allt att kusin J köper en Aslan, det hade vart sååå häftigt! Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med ledighet!!! Min chef skulle skratta rakt upp (ner?) i ansiktet på mej om jag frågade om ledigt!! ;)

Du nämde något om ett kort i ditt förra inlägg..när ska man få se detta då?? *nyfiken*

Ha en alldeles förträfflig helg vännen!
Kram Petra

Kristin sa...

Kortet kommer snarast möjligt =)

Anonym sa...

Aslan I want!