tisdag, mars 20, 2007

Paus.

Jag har ingen lust att scrappa längre. Har inte känt mig sugen på en vecka eller nåt. Jag vet inte om jag känt sånt här icke-sug sedan jag började scrappa. Jag vet inte riktigt varför? Jag känner inte riktigt för någonting. Jag känner inte för att titta på teven. Inte ens på de programmen jag vanligtvis följer. Jag känner inte för att sitta framför datorn. Känner inte för att blogga, men det gör jag ändå. Jag känner nog egentligen bara för att lyssna på bra musik och titta på vackra tulpaner. När jag var yngre blev jag ofta deprimerad på våren, är det kanske det som håller på att komma tillbaks? Jag som älskar våren numera. Knäppt! Jag är inte ens särskilt exalterad över att avsnitt 18 av Greys är påväg. Who cares lixom? Jag vill göra som Tjuren Ferdinand, bara sitta och lukta på blommorna...

Jag höll förövrigt på att strypa en oerhört enerverande och jobbig människa på mitt jobb idag. Jag har försökt stå ut länge nu och faktiskt inte tänkt på henne så där väldigt mycket men idag gick det nästan inte att hejda mina händer! Vad håller hon på med. Jag bettede mig inte som henne ens när jag var 10 år. Lär dig prata för h****te, du är inte 3 år, du är 21!!!! När man sitter på ett möte och ska säga en sak till chefen så pratar man väl för f-n inte med bäbisröst eller? Håret ställer sig upp i nacken på mig när jag tänker på henne. Jag önskar så att hon snart måste sluta jobba hos oss. Alla skulle må sååå mycket bättre av det. ALLA!

Nu får jag ta och lugna ner mig, annars får jag nog en hjärtattack.

Inga kommentarer: