fredag, november 24, 2006

Pysselkväll spetsad med glögg.

I morgon kommer två av mina goa arbetskamrater och förhoppningsvis min kära SA hit. Vi ska pyssla julkort och dricka glögg. Får vi i oss tillräckligt med glögg kanske Singstar dras fram, vem vet ;)

Det har vart en ganska bra vecka jobbmässigt. Har sålt ganska bra och har nu tjänat ihop en del pengar. Dock inte så mkt jag skulle vilja ha men tillräckligt för att täcka julklapparna i alla fall. Hoppas jag =)

Mamma var här idag och grattade M en snabbis eftersom hon inte gjort det än sen han fyllde. Han fick säsong 7 av Simpsons och en blomgrupp hon egenhändigt tillverkat. Den var jättefin. M blev glad. Pappa var här också och lämpade av lite vin. 3 liter för att vara exakt. Tack far!

Nu (!) ska jag ställa mig framför spisen och laga köttfärs. Vi ska äta tacos o kolla simpsons. Det är livet det.

All you need is love!

Ps. Markus och Erik i Idolfinal! Ds.

Inga kommentarer: