torsdag, november 16, 2006

Ett paket bling bling tack!

Det låg en avi i hallen när jag kom hem idag.
Sånt gillar ju vi scrapfolk, eller hur ;)

Jag gick till Hemköp i tron om att det var ett paket Basic Grey julpapper från scraphuset, men det var det icke. Det kom från Forma Hantverk och innehöll 24 stycken bazzillpapper av den blingiga sorten. Jag öppnade dem med spänd förväntan men insåg rätt snart att jag inte blev så förtjust trots allt. Synd! Jag har ju iofs knappt tittat på dem eftersom jag spelat spel med M hela kvällen. Bots. Mycket trevligt robotspel i glada färger och med onda monsterrobotar att döda. We like =)

Så här ser papprena ut i alla fall.

Blingbling papper från Bazzill.
Nu är det dags att gå o lägga sig. Det är attans illa för jag har varken tid eller lust att sova.
Nåväl, god natt på alla sötisar som läser min blogg!
Peace on earth!

1 kommentar:

Coloribus sa...

beautiful like a rainbow ! :o)