torsdag, april 29, 2010

It's oh so quiet

Här händer det inte mycket vill jag lova.
Theo har sedan i fredagsnatt varit sjuk. Det började med feber på kvällen. På natten börjar han hosta och hostar så mycket att han inte får någon luft. Jag trodde han svalt nappen eller nåt och fick lite småpanik. Tur att Mattias var lite mindre hispig. Det var inte napp i halsen, det var krupp. Det var åtminstone vad sjukvårdsupplysningen sa då vi ringde dit. Det visade sig dock att det inte var krupp, utan nåt annat förkylningsvirus som går just nu. Ungarna får samma typ utav hosta som vid krupp, men det är ändå inte krupp. Ja ja, whatever. Nu är han frisk igen iaf. Har varit på dagis idag. Men man får ju inte ha det för bra så ikväll har jag börjat känna krasslig. Kurerar mig så gott det går. Får inte bli sjuk just nu. Återkommer med roligare inlägg snart.

XO

/K

1 kommentar:

krabbeluring sa...

FALSK KRUPP! Hujeda mig. Vi tänker på er, även om det kanske inte hjälper.....