fredag, november 07, 2008

Obsession

Har läst på flera bloggar nu att det senaste numret av den danska inredningstidningen Bo Bedre skulle vara riktigt inspirerande och vackert så därför gick jag till Pressbyrån och köpte mig ett exemplar utav den. Jag blev mkt besviken. Jag borde ju anat att en dansk tidning skulle vara översvämmad utav dansk design och att inredningsstilen i huvudsak skulle vara just dansk men jag tänkte att det kanske skulle finnas något annat i den, men tji fick jag. Tacka vet jag Allt i hemmet!

På tal om inredningstidningar så kan jag erkänna att en utav mina största laster är glossiga månadsmagasin. Jag kan inte få nog utav dem, vare sig det är inredningstidningar eller föräldramagasin. Jag prenumererar sedan flera år tillbaks på Allt i hemmet och har nu fått en prenumeration på tidningen Mama av just mamma när jag fyllde år. Utöver dessa tidningar läser jag två andra föräldratidningar och gärna ett par inredningstidningar till. Hade jag haft obegränsat med pengar så tror jag att jag lätt hade kunnat köpa trettio magasin per månad, en tidning per dag. Underbart!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Junkie!
/Lovah boy