tisdag, november 25, 2008

Gnällig much?


Theo är här 10 dagar gammal och får sitt första bad i samma balja som jag badade i när jag var bebis

Ja idag har det varit en riktig gnälldag. Det började redan i natt. Theo kände för att vakna åtminstone en timme före varje gång han skulle ha mat och ligga och gnälla. Trötta som aldrig förr var både han och jag men det kunde inte hjälpas, han skulle till varje pris vara vaken. Så, idag har vi varit trötta och inte orkat gå på någon lång promenad. Vi var ute några timmar i stan med Mattias, men det var ingen direkt påfrestande aktivitet. Motion får vi skaffa oss imorn ist.

/Kristin - som köpt sin första julklapp idag!

1 kommentar:

Mya sa...

- jag viiiiiiilll inte bada!!!!

;) söting! hoppas sömnen är bättre, duktig du är som motionerar, jag borde! kram