onsdag, juli 02, 2008

Magrörelser

Idag har jag jobbat tio timmar och jag känner mig relativt slut just nu men en sak som fick mig lite piggare var att Mattias idag äntligen fick se bebisen röra sig! I ett par veckor nu har jag sett hur magen rör sig lite när bebisen sparkar men så fort jag ropat på Mattias så har den slutat röra sig och det har varit väldigt frustrerande för jag vill ju att han ska se också. Så idag när den började kicka så kom han och satte sig och verkligen stirrade på magen och äntligen fick han se något. Lovely ♥

4 kommentarer:

Jessica sa...

Det är ju så mysigt!!!

Anonym sa...

Åh, jag måste hälsa på min bebiskusin snart,...kusinbebis menar jag.:)

Anna-Carin sa...

Åh, det som är så mysigt
Kram tant ACO

Anonym sa...

Kan tänka mig vilken härlig känsla det är. Nu är det inte långt kvar =D