lördag, juli 05, 2008

Fredagsaktiviteter


När andra var och roade sig på Ullevi igår så gick jag och satte mig i en biosalong och tittade på Sex and the city. Själv! Det var första gången jag gick på bio själv och jag kan säga att det var helt ok. Jag trodde det skulle vara lite jobbigt men det var det icke. Det kan jag tänka mig att göra nån mer gång. Filmen var bra. Jag grät och skrattade om vartannat. Jag får nog inhandla filmen på dvd vad det lider så jag kan titta på den om och om igen. Man kan ju inte få nog av alla vackra människor och kläder.


Efter filmen gick jag och träffade min kära pojkvän och Martin som satt vid kanalen och solade sig och drack öl. Där såg vi en massa trevliga djur, bland annat änder med ungar som var sååå söta och dessutom såg vi ett murmeldjur. Kan ni tänka er? Ett murmeldjur kilade runt mellan stenarna vid älvkanten. Ha ha, eller så var det en mus, beroende på hur bra syn man har. Men Martins första tanke var att ropa "MURMELDJUR" så fort han såg nåt hårigt som rörde sig, och det var väldigt roligt. Ett murmeldjur hade inte klarat att trycka sig in i det lilla hålet kan jag säga. Humor humor.

/Kristin - som tror hon ska gå och mata djuren på Spikön idag.

Inga kommentarer: