onsdag, juni 27, 2007

Where is my stuff?

Nu är det snart två veckor sedan jag lade beställning på ett STORT paket papper, dekorationer mm från en affär på nätet. Jag betalade, samma dag som jag beställde, mer än jag någonsin betalat någon scrapaffär tidigare och jag har fortfarande inte fått mina grejer. Jag börjar bli något trött på att scrapaffärer inte kan vara lite kvickare! Får man så mycket ordrar att man inte klarar av att packa och skicka på två veckor så kanske man ska fundera på att anställa nån arbetslös stackare som kan hjälpa till... Jag är helt vansinnig just nu så jag tror jag ska dra mig tillbaks i teve soffan i stället för att sitta här och skälla.

Jag är även arg för andra saker, men de ska vi inte tala om här. Då får jag väl sparken. Ha!

Apa på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du fått grejorna än? Hoppas det! Kram maria