lördag, juni 09, 2007

Besviken

Hittade Magnoliastämplarna liggandes på hyllan i hallen när jag kom hem igår. Jag slängde allt jag hade i händerna och slet upp påsen de låg i. Jag blev besviken. Jag räknade till 4 människostämplar, resten var små insekter, fem olika blommor (typ) en sol och en swirl (som jag iofs gillar). Kunde man inte fått några fler stora stämplar? Jag känner att det kunde räckt med två olika blommor, kanske till och med en?!?! Visst, jag kanske kommer använda de två olika fjärilarna jättemycket, vem vet, men första intrycket av stämplarna var: What gives???

Sen måste jag även klaga på att det är FÖR varmt för min smak, hallå, det räcker väl med 25 grader eller?

Nu ska jag spela lite wow och sen blir det grillning. Tjohoo!

Trevlig lördag på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej!
Sorry att jag inte svarat på ditt mailän ;) Jag har tagit en paus från data scrap och blogg, en välbehövlig paus. Förstår hur du tänker med stämplarna, jag har bara beställt ett paket, hjärtligt, då kände jag mig oxå besviken på samma sak. jag tycker att de var söta en del av grejerna, men om vi ska var ärliga har jag använt kanske 2-3 stämplar, som jag kommer ihåg. det aktuella klubbpaketet, tycker de var söta figurerna, men reagerade på att ena flickan har stövlar på sig ;) Aja, glad att ajag inte beställde, harfullt upp. men tyckte att två av töserna var ursöta. Men kände att det är ju ändå juni, och snart är juli här, kanske hade passat bättre med sandaler ;) Barfota tilda var döt tycker jag
Kram Maria