torsdag, juni 21, 2007

Shopping

Jag har lyckats vända på dygnet, bra va? Jag vaknade klockan ett idag. Mmmm sovmorgon =) synd bara att semesterveckan nu är slut och slitet börjar igen på måndag...

Jag och min älskling har varit ute och shoppat idag. Tog bussen ut till Överby och shoppade loss lite. Jag på HM och M på Harald Nyborg (omfg va tråkigt det är där!) jag tyckte det gick för snabbt på HM kunde säkert köpt tusen grejer till om jag bara fått en halvtimme till på mig men vad gör man inte för sin uttråkade pojkvän? Jag fick i alla fall köpt ett linne, en döskalle t-shirt, en brun mjuk och härlig klänning samt ett blått halsband som nyper mig i nackhåret och på armarna. Men snyggt är det. M köpte verktyg. Vinkelhakar och sticksågar och allt vad det nu är. Vi känner oss nöjda med dagens inköp. Nu tänker vi softa på balkongen med öl och cider och kanske lite Singstar till efterrätt =)

Hoppas alla får en härlig midsommar!

Puss och kram på er mina små apor.

Inga kommentarer: