onsdag, juni 13, 2007

Hardly Perfect

Gjorde en layout i helgen i liggande letter och det var KUL. Det var första gången jag inte scrappade i 12x12 och jag blev inspirerad att göra fler layouter i andra storlekar. Mycket roligare än vanligt tyckte jag. Synd att jag börjat göra en massa BOM-sidor i 12x12 bara =/ Här är den i alla fall.


Pappret är ett vanligt albumblad som jag skar till i rätt storlek. Jag har använt en massa knappar från olika märken och mycket Making Memories akrylfärg =) Har jag sagt att jag är mycket inspirerad av Elsie?

Jag tog ett ganska dåligt foto av oss därför att jag gått och lekt med tanken i mitt huvud att jag skulle göra en layout med den här texten och jag tyckte det blev ganska bra.

Lev väl!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Jätte-jätte-jättefint Kristin!!!!!!
Snor helt fräckt texten:)

Kram

Kristin sa...

Ååh så roligt att bli snodd =) Feel free to do it!!!

Anonym sa...

Underbart! Love it! Kram maria

Trodde faktiskt att jag kommenterat denna redan? kanske någon som snott den kommentaren? ;) Kram maria