fredag, maj 18, 2007

Season finale.

Ok, har precis kollat klart på sista avsnittet för säsongen av Grey's och jag vill
bara skrika ut min frustration över att inte få se nästa avsnitt redan nu!!! Det här är det värsta med att se alla avsnitt innan de visas i Sverige, man får vänta så mkt längre på att det ska komma nya. Tänk om jag bara varit på avsnitt 7 nu (eller vilket vi nu är på här hemma?) Det händer så mkt omtumlande saker att jag nästan inte kan hålla mig från att skriva dem här i bloggen, men så hemsk ska jag inte vara =) det kan ju finnas någon där ute som faktiskt fortfarande använder tv:n till att kolla på serier. Ha ha ha.



Keep breathing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande det låter! Älskar Greys!!! Vart kikar du någonstans?
Kram Maria

Mikaela sa...

Ja, jag blev helt galen av sista avsnittet, vilka försvinner? vad händer nu? Vill bara berätta allt på bloggen men vill inte vara sååå taskig!