lördag, maj 05, 2007

Kalais.

Idag är det äntligen kalas hos Kusin J, bara en månad eller så efter hennes födelsedag. Men det är rätt bra faktiskt för då sprids umgängeskvällarna ut lite mer över året, sommarhalvåret brukar annars vara rätt kusinfattigt =)

Sitter just nu och tittar/lyssnar på AristoCats. Elin på jobbet är förälskad i den filmer och citerar den minst en gång om dagen...så jag var bara tvungen att se what all the fuss is about. Och visst, den är väl käck, men jag stör mig på att nästan alla röster är från Robin Hood. Men det är klart, kommer filmen från 70-talet så var det väl de skådisarna man hade att utnyttja antar jag...

M är sjuk, har varit det hela veckan stackarn, fast nu verkar han i alla fall kunna sova. Han hade typ inte sovit på två dygn eller nåt innan inatt.

Nu är det snart dags att tvätta ett par maskiner innan man måste ta sig ner till Little Is It och åka på kalas. Dags att slå in presenter är det hög tid för nu.

Peace out!

Ps. Undra vad det blir för mat på kalaset? Ha ha ha Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inte fetaost....

Kristin sa...

Men väl ruccola...eller ska jag kanske kalla det...run... nej, jag avstår =)

Tack för en trevlig afton igår kusin. Hoppas du snart blir lite bättre på SMB2. Hi hi.

Anonym sa...

Jag ska öva nu