onsdag, maj 30, 2007

Finfina grejer.

Idag kom mitt paket från Scrap It. Jag gillar verkligen deras sortiment. Det är inte så stort ännu men de säljer intressanta och inspirerande grejer som inte alla andra säljer. Sånt gillar vi! Jag skulle precis ta fram kameran och fota mina fina saker när jag kom på att kameran ligger hemma hos pappa och väntar på att han ska köra hem den till mig =( attans för det.

Förövrigt är jag fruktansvärt trött den här veckan. Jag blir väckt varje natt utav en unge som bor i trappuppgången brevid våran. Jag vet inte vad de föräldrarna sysslar med men jag har kommit fram till att de antagligen är döva. Fy fan säger jag bara. Ungen vaknar så där runt tolv varje natt och ställer sig upp i sin spjälsäng, (detta är vad jag gissat mig till alltså) tar tag i gallret och börjar hoppa. Samtidigt som han gör det så låter han. Jag har inget bättre ord för det han gör än att han "moanar", alltså han stönar eller jämrar sig eller nåt i den stilen. När han har gjort det i ungefär en timme så börjar han slå i fönstret (tror jag, för det skallrar så som fönster gör) och det gör mig precis lika vansinnig det. Jag fattar ärligt talat inte hur de kan låta honom hålla på så här. Vi bor i ett lyhört hus. Alltså verkligen lyhört och när då nån slår i golvet eller skriker så hörs det precis som om den här personen var i vår lägenhet. Jag klarar inte många nätter till utan sömn det säger jag er och jag kan inte hållas ansvarig för vad jag gör om de inte tar upp ungen när han börjar inatt. Det dumma är att jag inte vet exakt i vilken lägenhet de här människorna bor men snart går jag och lägger lappar i alla brevinkast i den trappuppgången. Aj, mitt huvud värker.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Hoppas du får sova bättre, det är hemskt att inte få sova på nätterna.
Kram o tack för din gulliga kommentarer i min blogg.
/

Anonym sa...

Jag handlar oxå där, så coola grejor ;) en lite fråga ang att "fixa" serier. Vet ju om tv-links, men är intresserad av ett australiensk serie. Missade ett program i söndags och det går ju bara inte. Hoppas du har ngt tips! Ifall du inte vill svara på min blogg så kan du kanske maila mig. Myamias@hotmail.com Kram maria