lördag, maj 26, 2007

Nya alster.







Översta kortet är till mamma då det ju är Morsdag på söndag. Den nedre kortet är inte till någon särskild utan bara ett Glad Sommar kort som inte riktigt är klart ännu. Båda korten har blommor inspirerade av Muhren. LO'n är en BOM-sida. Alla dessa är gjorda för ett himla tag sen nu men jag har inte orkat lägga ut dem.

Fick mina skivor igår som jag beställde förra veckan. CDON brukar ha väldigt snabb leveranstid men nu tog det bannemig en vecka. Nu har jag i alla fall äntligen fått min Regina Spektor skiva. Den är underbart bra! Beställde också en gammal Manic skiva samt Blonde on Blonde med Dylan. Den fjärde skivan är med Nerina Pallot, den har jag inte lyssnat så mkt på ännu men jag blev något negativt överraskad av den tyvärr. Den kanske växer...

Trevlig lördag på er där ute!

4 kommentarer:

Anonym sa...

11. Du är min Kusin

Ps Det har verkligen lossnat!

Kristin sa...

Åh, tack kusin =)

Jag har vart i Edet i helgen. Hittade en hel del intressanta saker... återkommer till detta inom kort.

Mailas i morn!

Ps. Hur går det med grävlingarna? Ds.

Gunilla sa...

Helt underbar LO!!!!!Och korten är jättefina!

Anonym sa...

Superfina kort! ´gillar att blommorna på motivet kommer igen som dekoration på kortet, sånt gillar jag! Snygg lo oxå Kram maria