onsdag, maj 19, 2010

Bloggen som inte blev

Jag skulle bloggat lite nya bilder idag. Men allt vett, all ork och kraft rann ur mig. Theo vägrade somna ikväll. NU har han dock tystnat. Han har börjat med en ny grej när han inte vill sova. Slänga napp och snuttefilt på golvet, så att jag hör det och måste gå in och ge honom dem. Men se den gubben funkar inte mer än en si så där fem gånger. Sen får han stå sitt kast. Vilket han verkar ha gjort nu, för nu är han som sagt tyst. En annan trevlig sak han gjorde idag, under ett obevakat ögonblick, var att ställa sig på en liten pedestal (som han använder som pall) ta flaskan med Bricanyl, ta loss korken (som tydligen inte satt ordentligt) och hälla ut allt innehåll i vasken. Då började jag nästan gråta. Bricanyl regnar inte från himlen, om man säger så...

1 kommentar:

krabbeluring sa...

Varje gång nått sånt händer mig är jag så kluven.1 Jag vill skrika jävla skitunge. 2 jag blir sjukt stolt över vad de kan hitta på och utföra.
Lets face it, din kid är veeery clever.På gott och ont.:P