onsdag, februari 03, 2010

Upp och ner, ner och upp...

Från att inte haft någonting att göra under hela januari månad (med några få undantag) så ser februari ut att bli en riktigt händelserik månad. Jag har något inbokat varje helg den här månaden. På fredag ska jag till Uddevalla och käka med Sarah. Helgen därefter ska göra något vuxet, så som att dricka vin och prata vuxensaker, med Bea. Den 20:e är det dags för årets första 30 års kalas hos Sarah. Och till sist, en helg i Little Is It med kalas för farbror T. Jag har alltså något att se fram emot varje vecka. Det är otroligt viktigt för mig att ha någonting att se fram emot. Har jag inte det så blir jag lätt deppig. Skönt att jag slipper deppa i februari. Wohoo.

3 kommentarer:

Mya sa...

du får boka in mig oxå.
puss

Bea sa...

Stolt konstaterar jag att jag tillhör kategorin vuxensaker.
Jag har gjort ett schema för kvällens aktiviteter och tagit fram
1. broderiet
2. FASS
3. Sju sorters kakor
4. Jesper Juuls bok om barnuppfostran
5. Mitt uppslag till kokbok
6. exempel på goda och onda fetter
7. linneduk med tillhörande linneservetter
8. servicemanualen för min bil
9. fakta från FK om nya reglerna för sjukpenning
10. En jävla massa rödvin

Ps. du får ta med singstar för ps2. Jag TROR att jag har ett par från Kristian här men det är inga roliga. Ds

Kristin sa...

Punkterna jag gillar bäst Bea, är; 2, 3, 6, 8 och 10, fast punkt nummer 10 modifierar jag litegranna och skriver "en jävla massa vitt vin" ist. Jag dricker ju inte rött :)

Ps. Jag fixar spel och mickar. Passa på att sjunga upp! Ds.