söndag, november 29, 2009

119 år

Min pappa, Mattias och jag har tillsammans funnits i 119 år. Det firade vi i lördags i Little Is it. Det var en trevlig tillställning med mycket skratt och lite tårar. Min pappa fick en present som han velat ha sedan den lanserades och blev mycket rörd när han öppnade paketet innehållande det här.
Mattias fick ett scrappat kort innehållande pengar till ett körkort. Han blev också mycket rörd och hade svårt att ta in det hela. Båda jubilarerna blev nöjda och mycket glada. Jag fick också presenter :) av min far fick jag ett par nya Converse. Tack kära far! Av Annika fick jag "Jamies Matrevolution". Den var jättefin med mycket snygga bilder och blanka sidor. Jag älskar hur bladen känns under mina fingrar. Ha ha. Tack Annika! Av Kusin J, Kusinsambo D och Farbror T fick jag överraskande nog en sån här. Tack snälla, snälla ni! Jag har inte kunnat installera den ännu för jag har ingen cd-rom i min netbook, men Mattias har som tur en så vi får köra in cd-skivan där och överföra filerna till min nettis så att jag kan installera den. Den som väntar på nåt gott...

Tog inte så många bilder. Ni får helt enkelt lita på att vi hade en trevlig kväll. Den avslutades dock otrevligt för min och Mattias del, Theo vaknade och var otröstlig vid ett (tror jag) så vi fick sitta uppe med honom i typ en timme innan han lugnade ner sig så vi kunde lägga honom igen. Fick inte ens sagt adjö till alla våra gäster :(

Ny vecka imorn, ser inte fram emot den. Önskar jag fick sova i en månad. God natt.

Inga kommentarer: