lördag, februari 23, 2008

I mitt kök

Blivit utmanad av ACO och utmaningar gillar vi så here we go!

Tre saker som jag alltid har i kylen:
Smör, mjölk och skinka

Tre saker jag alltid har i frysen: Bröd, broccoli och någon typ utav kött (kylling, kotletter osv)

Tre saker jag alltid har i skafferiet: Pasta, kattmat och bröd

Tre kryddor jag alltid har hemma: Salt, grillkrydda (åh va jag älskar grillkrydda) och peppar

Tre saker jag använder varje dag: Vattenkranen, kaffebryggarn (M) och sen fanns det inget mer som jag använder varje dag...

Mina tre favoritgrejor i köket: Min nya bruna hyllbänk, radion och kylskåpet


Tre saker som inte får komma in i mitt kök: Vad som helst kan få komma in i mitt kök, bara jag slipper äta eller röra det om det är äcklig mat. Jag vet inte så mkt kökssaker som inte faller mig i smaken, designmässigt alltså.

Tre saker som jag skulle vilja ha i mitt kök: Nya tapeter, nytt golv och mer förvaring.

Det var det. Nu ska jag kila in i köket och ta fram kattmaten och mata våra katter, sen ska jag mata mig själv och sen bär det av till Lilla Edet med bussen. Idag är det nog inte lika farligt att åka buss som igår efter jobbet, då var det RIKTIGT hemskt. På Stallbackabron höll vi fan på att dö!

Trevlig helg på er, njut av solen där den behagat komma fram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du vann, du vann!
Jippie, duktiga Kristin!

Anonym sa...

Ja banne mej.

Anonym sa...

varärdu varärdu??? ;) nu är jag online igen efter flytten! kram

Anonym sa...

Kran, long time no blogg. Vart är du? Måste veta vad som händer i ditt liv. Kläm