söndag, februari 10, 2008

Brorson fyller 14 och ner med aktieägare

Hur sjukt som helst. Imorn fyller min brorson S lika många år som jag var när han föddes. Det är lite skrämmande faktiskt. Det känns ju nästan som att det var igår. Kalas har det varit idag. Han önskar sig bara tråkiga saker som pengar hela tiden så det var vad han fick. Har käkat tårta och druckit kaffe som en riktig vuxen så nu känner jag för att spy =/

M är förkyld och jag känner mig inte heller på topp. Borde diska och laga mat och vika tvätt och sånt där men jag har verkligen ingen ork alls. I matväg är jag bara sugen på mammas kött med brunsås och potatis hela tiden. Jag kan inte göra mammas kött med brunsås och potatis för då blir det bara fel. Det är piss.

Jag önskar jag kunde vara ledig i ett par veckor nu. Har ingen lust alls att jobba. Speciellt inte när man inte har en aning om ifall man jobbar kvar om några månader ändå. Känns så där kul kan jag ju säga. Det är väl bara att gå in på ams.se och söka nytt jobb kan jag tänka. Jag gillar inte AB företag. Aktieägare är helt uppfuckade om jag får säga det själv. Tacka vet jag staten! Eller IKEA. IKEA verkar vara ett bra företag att jobba på. Får söka mig dit när de öppnar på Torp. Jag är trött på allt som har med jobbet att göra just nu. A.L.L.T

Full fart mot helgen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blir jag nyfiken på vart du jobbar någonstans... Jag vill inte jobba heller, måste få skafaf nytt... men på ams finns det ju inte så värst mycket att ha. oxå tänkt tanken med ikea, lite väl långt kanske, men vi kanske kan samåka *LOL* KRAAAAAAAAAAAAAAM maria

Anonym sa...

oj, jag skrev min adress, tänkte på blogg.se. dessutom så står det fel adress... jag är trött*LOL* KramMaria

Gunilla sa...

Ja, IKEA blir väl bra Kristin! Då kan du käka lunch hon mig på din rast!! Och Maria kan också jobba där, ni får ta lååångluncher. Ni kan scrappa en fjärdedels LO o jag kan sticka babysockar mellan tuggorna.

Det här med brunsås, jag använder mörk oxbuljong på tärning. Det blir grejor det.

Kram

Anonym sa...

Här är min riktiga mail då ;) myamias@hotmail.com
Kram

Anonym sa...

*haha* jag läste om dina 7 sanningar om dej själv nu! ;)
De var rätt roliga!
MIn sambo måste åxå kolla klockan mitt i natten..
Å jag har åxå rätt svårt för Carola..*rysa*
Läste även om ditt jobb? får du kanske inte vara kvar? Usch va jobbigt å inte riktigt veta =/
kramar Petra