tisdag, oktober 09, 2007

Vad hände egentligen?

Jag klippte mig idag och nu ser jag ut som Rory i Gilmore Girls. Jag bad om Nicole Richie. Det blev änna inte riktigt rätt. M undrar varför jag går till henne varje gång och nu börjar jag ställa mig den frågan själv... men efter några dagar brukar jag ändå gilla frisyren och då går jag till henne igen för att jag ju trots allt blev nöjd tillslut. Det är så jobbigt att testa nya frisörer. Den här tjejen är lixom den enda jag faktiskt återkommit till och jag orkar inte leta upp en ny. Jag får helt enkelt vänja mig vid mitt nya, något tunnare, hår. Och oj vad kort det är, jag når det inte ens med armen bak ryggen så där ni vet...

Tror jag ska bege mig in i duschen så att jag får mixtrat lite med håret innan jag ska fixa det på riktigt i morn innan jobbet. Usch vad jobbigt det kommer bli. Får väl gå upp klockan fem om jag ska hinna göra mig i ordning. Rackarns dumt.

6 kommentarer:

LyLy, sa...

Kristin, you don't like your new haircut? Men Rory Gilmore är väl inte så tokig, eller?
Du måste lägga upp ett kort så att jag får se hur du ser ut.

Anonym sa...

Ha Ha!
Jag som trodde det var Paris Hiltons frisyr du skulle ha.

Same same but..

Tror det blir bra när du vant dig. Jag har aldrig varit nöjd direkt efter en klippning. Och då brukar jag bara toppa mig....

Kristin sa...

Jag skickade ju bilden till dig... ser du inte skillnad på dem?

Anonym sa...

Same same...

Kristin sa...

...but different

Anonym sa...

Hoppas det känns bättre med frisyren nu!!!! Brukar ju fixa till sig när man gjort iordning det själv efter en dusch! Kram Maria