lördag, oktober 06, 2007

Förklaring

Det kanske inte var någon som förstod det tidigare inlägget så jag tänkte att jag skulle förklara vad jag menade.

Jag och älsklings M var på Överby igår igen. M skulle kolla på mobiltelefon och jag var med som moraliskt stöd. Den mobiltelefon han vill ha finns inte i handeln ännu så någon mobil blev det inte, men väl en Nintendo Wii. Vi köte det på Direkt av alla ställen och man kan väl säga att det var en impulsgrej men vi är glada båda två och det är ju det som är huvudsaken. Det följde med ett sportspel. Wii Sports. Man boxas, spelar tennis och golf osv. Det är riktigt roligt. Speciellt boxningen och tennisen. Man får sig en liten workout! Så, nu ska önskelistan modifieras lite, en del grejer ska bort, en del ska till och så ska den scrappas. Ja, det låter konstigt men jag har fått en order och då kan jag inte vägra, hur skulle det se ut?

Nedan kan ni se hur skönheten ser ut.




Mer tv-spel åt folket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh jag älskar attt spela tvspel. Detbästa är nog super mario och dem, på den nivån är jag hahaha!!! Singstar och buzzz är kul oxå, på datorn spelade jag mycket förr, innan scrapbookingen ;) då var det settlers, age of mythology och sims bla. Spela nu inte för mycket, vill se lite scrappat oxå, hehe! Hoppas du haft en bra helg! jag har blivit fattig i helgen, men det är ju som vanligt, måste man verkligen åka på alla mässor, hehe kram maria