onsdag, oktober 31, 2007

Long time no blog

Hello gott folk! Det var evigheter sen jag bloggade ju. Inte bra. Har bara inte haft nåt intressant att blogga om det senaste, och har det väl fortfarande inte men jag kände att nu fick det vara nog. Jag jobbar och sliter som vanligt ;) lite extra den här veckan då jag jobbat över två dagar för att tjäna extra cash till jul. Jag är inne på de sista skälvande dagarna av mitt tjugosjätte år på denna jord och det känns inte så bra. Jag gillar inte att åldras. När jag gick till bussen i morse tänkte jag på att det var tio år sen jag var i slutet av tonåren, och det känns som igår... hemskt ju!

Idag har jag stört mig på mkt saker, bla på bussen, på folket på bussen och på affärer som inte säljer florsocker med chokladsmak! Det driver mig till vansinne. Jag ska göra amerikanska muffins till min födelsedag och till toppingen behöver jag smaksatt florsocker och det står icke att finna någonstans. Mitt sista hopp står till Supermarket aka Kvantum i Uddevalla där jag hört ryktesvägen att det ska finnas. Gud nåde butiken om det inte finns.

Kalas på lördag då ja, även bjuden på Halloweenfest hos några polacker som M's kompis känner. Vet inte hur upplagd jag är. Mina vampyr-stifttänder är borta. Har dock kvar min kåpa. Får se hur snygg jag blir...

Tänkte avsluta dagens inlägg med en låt som är mucho gusto.

Pöss.

Apologize - Timbaland feat. One Republic

12 kommentarer:

Gunilla sa...

Kristin...26 år....Åhhh.....scaaaaaaaaaaary. tänk på mig då. Jag är 43!!! FYRTIOTRE ÅR!! Förstår du vilken ångest det är??? (fnitter, skoja bara)

Kommer du men på vår nästa scrapträff? Om inte...så kommer vi tvinga dig *hihi*

KRAM/

Anna-Carin sa...

Vad roligt att höra av dig. Visst jag träffar dig ju varje dag på jobbet, men det är alltid skojsigt att läsa vad du sysslar med...
26 år! Ha, det är väl ingenting...

Anna-Carin sa...

Det blev lite galet. Menade ju att det är väl inget att fylla 27 år!
26 år är du ju nu...
Håll utkik i morgon....

Anonym sa...

KRAN, äntligen ett nytt inlägg. Vet ju inte vad som händer i ditt liv när du inte bloggar. Du ska inga ha ångest över att åldras. Tänk när du, som ACO, passerar 30-strecket =)

Apologize, very very good låt!

Kristin sa...

Ha ha ha LyLy, det där var roligt, speciellt för ACO =)

Tack för uppmuntran, det värmer att veta att det blir värre ju längre tiden går. Ha ha.

Åh vad jag gillar mina kära bloggläsare =) puss på er!

Anna-Carin sa...

LyLy: Vad menar du med det=)
Du är snart där du också, det går så himla fort...
Jag känner mig inte en dag äldre än 20...

Anonym sa...

Spelar ingen roll vad du fyller, du är fortfarande min lilla goa kusin.

Men idag är det dax att justera din bloggprofil. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

KRAM KRAM!

Kristin sa...

Tack kusin! Känns bra att veta att jag alltid kommer vara liten =) Lets not change that!

nu fabrik sa...

hi

great

stefano

Anonym sa...

Grattis!!!! Tjoho äntligen 26 ;) eller hur!!! Visst känns det annorlunda ;) Du missa en scrapträff i torsdags =) Kram Maria

Anonym sa...

Oj... det var inte 26 alltså ;) jag såg de tidigare kommentarerna, så jag skyller på dem ;) Då är du ett år äldre än mig, jag är bara 26 ;) Kram

LyLy, sa...

Hehe, jag menar att ACO är gammal och skrynklig medan jag och KRAN alltid kommer att vara unga och fräscha =)