söndag, oktober 07, 2007

Scrappat och klart

Så där ja, nu har jag scrappat för första gången på jag vet inte hur länge... Jag är icke nöjd, men det är ju trots allt inte en riktig layout så den som får den får ta det för vad det är. He he, ser ut som en tioåring suttit och klippt och klistrat. Jösses Amalia!

Helgen har mest kretsat kring tennis och golf. Ja, ni läste rätt, tennis och golf. Jag har utövat dessa sporter framför teven. Nåt annat trodde ni väl ändå inte om mig hoppas jag ;) Wii sports är ett himla kul spel och jag får faktiskt träningsverk av det, trot eller ej. Tennisen är roligast. Jag blir nästan sugen på att spela på riktigt. Nästan sa jag!

Helgen är över och snart är det dags att masa sig till bussen igen. Jag känner inte fört får jag säga. Idag skulle det blivit söndagsstek till middag, men jag hade kollat fel på datumet på köttbiten så vi fick slänga den. Kul! 52 spänn åt helvete och inte mycket till föda i kylskåpet. What to do, what to do?

Ha en skön arbetsvecka mina kära små nyckelpigor!

4 kommentarer:

LyLy, sa...

Blev VÄLDIGT förvånad när jag läste att du spelat tennis och golf, trodde att jag såg i syner innan jag fortsatte läsa ditt inlägg =)
Vad kul att ni kom hem med Nintendo Wii istället för en mobiltelefon, det är roligt med TV-spel!

Anonym sa...

Hoppas arbetsdagen varit bra ;) Så du får åka buss du...
Hur går det med träningsvärken då??? hoppas du kommer in i det så du får lite muskler, hahaha!!! Och du, jag vil se scrappet!!! Kram Maria

Kristin sa...

Bussen är min bäste vän... eller inte... jag sover gott i honom i alla fall. Det är huvudsaken!

Anonym sa...

Du är ju suveränt påhittig! Jag är mycket nöjd med min (din) scrappade önskelista. Ska bli kul att ta med den när jag går och shoppar.

Luckor I like! Mera luckor åt folket!