fredag, juli 13, 2007

My So Called Life

Har tittat på Mitt så kallade liv i några dagar nu och jag börjar närma mig slutet på serien. Den är så himla bra. Måste vara den bästa ungdomsserien ever! När den gick på teven första gången, -94 eller nåt sånt så följde jag den slaviskt, och jag förstår verkligen varför. Den är mer verklig än alla de andra ungdomsserierna som produceras i USA. Den är inte lika moraliserande som alla de andra och den är full av känslor som man har när man är 15 år. Inga låtsaskänslor och vuxenprat bland ungdomar. Sånt tål jag inte, och det finns inte i den serien. Sen skadar det ju inte att Jared Leto är med i serien heller. Jag var sååå kär i honom, tapetserade väggarna hemma i Uddevalla med hans ansikte =) och det förstår jag också varför. Han är dödligt snygg. Clair Danes är väldigt vacker hon med, men henne har jag aldrig varit kär i =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Läste ditt inlägg om Mitt så kallade liv. Jag älskade också den serien, den var så himla bra!!! Åhh, nu vill jag också se den igen! Puss o kram på dig vännen! /Helena

Anonym sa...

Kul att hitta ytterligare en scrappande bloggare!!

(Favvis)Maria sa...

Asså, jag var oxå sååå kär i jared leto! Så snygg..=) Men dom visade nog itne alla avsnitt i sverige vad jag har läst...