fredag, juli 13, 2007

Lately...

...har jag inte scrappat någonting. Inte bloggat och inte fotat. Det är rätt dött på den fronten kan man säga. Det är desto livligare på umgängesfronten och kalasfronten. Hela förra helgen var väldigt livlig =)

Fredagen spenderade jag hemma, lyssnandes på nittiotals-techno, dansandes på vardagsrumsgolvet. Jag hade mycket trevligt. Skulle köra lite Singstar också men det glömde jag av i min technoyra. Lördagen började inte bra, med sprängande huvudvärk och allmänt hemskt tillstånd, men artade sig riktigt bra i och med att jag tog bussen till Uddevalla för att umgås med två arbetskamrater. (Arbetskamrats 1´s lägenhet är förövrigt to die for!) Vi hade jättetrevligt, åt god mat, drack gott vin, tjötade massa skit och lyssnade på trevlig musik. En väldigt lyckad afton blev det! Tack tjejer för i lördags, jag gör gärna om det, SNART!!!

Arbetsveckan har flutit på fint, har dock varit megatrött hela veckan och gått och lagt mig vid nio de två senaste dagarna bara för att få åtta timmars sömn. Det hjälper föga kan jag väl säga... snark!

1 kommentar:

Anonym sa...

Man behöver ta sej en paus från scrappingen då å då! Ett litet sk sommarlov! =)
Tack för inlägget på min blogg! *glad*
Trevlig helg på dej!
kram Petra